2014年6月13日 星期五

(DJ) Summer - Calvin Harris (英中歌詞/English to Chinese)【夏日精選/Summer Selected】

夏天來了,
來首應景的吧!!!
Calvin不用多做介紹,
House的功力或Progressive實在沒話說,
當vocal又很稱職,
可以說是一個全能的DJ。


由於太熱下周QK要來去墾丁消暑消暑!!
(眼睛也要來消暑消暑)
太久沒去墾丁都忘記墾丁在台灣了。



Summer - Calvin Harris
雜碎翻譯:QK

When I met you in the summer
(我還記得在夏天遇到你的時候)
To my heartbeat sound
(心瘋狂的跳著)
We fell in love
(我們陷入了熱戀)
As the leaves turned brown
(直到秋天的到來)

And we could be together baby
(我們在一起沒有理由)
As long as skies are blue
(只要天空是藍色的)
You act so innocent now
(你現在顯得無所謂)
But you lied so soon
(無所謂的躺在床上)
When I met you in the summer
(我還記得在夏天遇到你的時候)

When I met you in the summer
(我還記得在夏天遇到你的時候)
To my heartbeat sound
(心瘋狂的跳著)
We fell in love
(我們陷入了熱戀)
As the leaves turned brown
(直到秋天的到來)

And we could be together baby
(我們在一起沒有理由)
As long as skies are blue
(只要天空是藍色的)
You act so innocent now
(你現在顯得無所謂)
But you lied so soon
(無所謂的躺在床上)
When I met you in the summer
(我還記得在夏天遇到你的時候)

Summer
(夏天)

When I met you in the summer
(我還記得在夏天遇到你的時候)

沒有留言:

張貼留言