2014年6月15日 星期日

(DJ) Addicted To You - Avicii (英中歌詞/English To Chinese)

QK今天分享Avicii的歌,
之前有來南港辦過演唱會的Avicii,
大家對他的功力一定相當的了解,
他對Vocal的定位和旋律曲調的搭配非常強,
Progressive H、EDM...
其實大家一定覺得每個DJ不容易分辨,
我想你聽多就懂了,
個人覺得Hardwell Tiesto是一派,
另一派就是David Guetta、Showtek、Nicky Romero、Afrojack等,
再去聽各個DJ的特色drops或調,
等哪一天QK瘋了,
會整理一下的。


幹颱風要來了,
我才要去墾丁的說,
房間都訂好了、假都請好了,
墨鏡、背心、幫不認識的女生擦防曬乳的心都準備好了
這根本就是在整我,
還是我與墾丁無緣?
看來QK只好去加州躺了。

雖然QK廢話很多,
但還算真誠的介紹音樂給各位,
希望能讓更多人聽到,
各位Addict to QK!!!!



Addicted To You - Avicii 
雜碎翻譯:QK


I don't know just how it happened,I let down my guard.
(沒原因的我卸下了防備)
Swore I'd never fall in love again but I fell hard.
(我曾發誓不再陷入愛情但這次我又深陷其中)
Guess I should have seen it coming,caught me by surprise.
(我印象深刻就當我見到她的時候)
I wasn't looking where I was going,I fell into your eyes.
(我根本不在乎去哪因為有你的指引)

You came into my crazy world like a cool and cleansing wave.
(你像是聖潔浪濤衝進我瘋狂的世界)
Before I, I knew what hit me,baby,you were flowing through my veins.
(我知道你漸漸改變了我)

I'm addicted to you, hooked on your love.
(我深深的愛上你了你是我的癮)
Like a powerful drug I can't get enough of.
(像是永遠不夠用的毒品)
Lost in your eyes, drowning in blue.
(沉溺在你那藍色的眼睛)
Out of control, what can I do?
(我知道我已經失控)
I'm addicted to you!
(因為無可救藥的愛上你了)

Midnight blows in through the window; dances round the room.
(夜晚的微風輕輕的吹著)
Got me hypnotized; I'm getting high on the perfume.
(我無比的沉醉)
I couldn't live without you now, oh, I know I'd go insane.
(我知道很瘋狂但是我不能沒有你)
I wouldn't last one night alone, baby
(我無法陷入孤單)
I couldn't stand the pain!
(因為我無法承受這寂寞)

I'm addicted to you, hooked on your love.
(我深深的愛上你了你是我的癮)
Like a powerful drug I can't get enough of.
(像是永遠不夠用的毒品)
Lost in your eyes, drowning in blue.
(沉溺在你那藍色的眼睛)
Out of control, what can I do?
(我知道我已經失控)
I'm addicted to you!
(因為無可救藥的愛上你了)


沒有留言:

張貼留言