2015年5月21日 星期四

(DJ) Hey mama - David Guetta ft. Nicki Minaj, Afrojack & Bebe Rexha (Chinese&English Lyrics/英中歌詞)

Hey everyone!!!
首先謝謝大家支持
本部落格破10000啦~
雖然QK有時候會F5重新整理
就會+1+1......XD
最近豪大雨各位下班在家聽歌就好
別出去當海綿了

龜塔大師又來了
這次一起合作的人長到寫不下
大屁股Nicki
子弟兵Afro
本人超愛的take me home的 Bebe
QK以為感覺像手牽手的感覺
但一聽就知道是龜塔的歌
果然孩子還是不能偷生



龜塔有點讓音樂在EDM和POP之間遊走
這就是他厲害的地方
這樣喜歡他的人會多更多
這就是製作人兼創作者的優勢



"Hey Mama"


Yes I be your woman
(我是妳的女人)
Yes I be your baby
(我是你的寶貝)
Yes I be whatever that you tell me when you ready
(你就是我的一切)
Yes I be your girl, forever your lady
(我是妳的女人,永遠的寶貝)
You ain't never gotta worry, I'm down for you baby
(你免歡落,我心已臣服於你)

Best believe that when you need that
(你最好相信你會需要它)
Ill provide that you will always have it
(我也會在你需要的時候將它給你)
I be on deck keep it in check
(我會確認它的存在)
When you need that I'mma let you have it
(我會將它給你) @它是沙小?!應該是這旋律吧

Beating my drum like dum di di dey
(你使我的心跳劇烈狂跳)
I love the dirty rhythm you play
(我愛上你混音旋律)
I wanna hear you calling my name
(我想聽你叫我一聲)
Like hey mama mama mama hey mama mama
(像你很需要我般)
Beating the drum like dum di di dey
(你使我的心跳劇烈狂跳)
I know you want it in the worst way
(我知道你不會挑順暢的路走)
I wanna hear you calling my name
(但我就想聽你叫我一聲)
Like hey mama mama mama hey mama mama
(像在叫媽一般)

Yes I do the cooking
(我煮菜)
Yes I do the cleaning
(我掃除)
Yes I keep the nana real sweet for your eating
(我會讓你吃得滿嘴好貨)
Yes you be the (boss) yes I be respecting
(你就是我的國王)
Whatever that you tell me cause its game you be spitting
(你隨便說甚麼我都會照做@spitting吐痰隨便的意思)

#1

So baby when you need that give me a word I be good I be bad for my baby
(你說的我都會照做的,要我使壞也沒問題)
Make sure that hes getting his share
(只要他分享她的恩賜)
Make sure that his baby take care
(保護我們的安全)
Make sure mama crawls on her knees keep him pleased rub him down be a lady and a freak, oh
(只需要在他膝下匍匐臣服於他)

#2

沒有留言:

張貼留言