2015年5月9日 星期六

(DJ) Headlights - Robin Schulz ft.Ilsey (英中翻譯歌詞/English to Chinese)

你今天QK了嗎?

別人常說:當你做著是你自己熱愛的事情時,
一定不覺得累,
但為什麼QK著自己很的事情,
累到連小QK也覺得累呢?
這不科學啊!!
以前早上都是它叫我起床,
現在都是我逼他起床啊!!!


Robin Schulz來自德國的DJ,
它的DH真的超強~~~
大家有聽過waves吧,
經過他的重新詮釋,
大概就是把白雞蛋塗成紅色那麼阿!!
是不能不follow的DJ。

別小看這首歌,
它雖然聽起來淺淺的,
但你會發現原來自己被默默揍了幾拳。




"Headlights"
QK

Oh, I know why you chasing all the headlights
(我終於知道你為什麼始終嚮往著追求更好)
Oh, 'cause you always tryna get ahead of light
(我知道你認為自己是最強的)
Baby, when you go
(當你跨出那一步)
You know I'll be waiting on the other side
(我要你知道我在彼岸等著你)
And I know it's cold
(但我知道這並不容易)
But if you stay then I could keep you warm at night
(我會在你無助的時候讓你依靠的)

Don't be a fool for the city nights
(別被城市的夜晚給迷惑)
I know it's cold but it's only light
(總有著光會指引著你)
Baby, with you I can never lie
(在你身邊我不會胡說)
Don't go chasing all the headlights
(但別追逐那不屬於自己的)

Oh, I could feel the beating of your heart on drum
(我感受到你哪若鼓的心跳)
Oh, don't know if I'm dreaming or if you have gone
(我不知道是一場夢還是真的你已不在)
Every time you go
(每次你的離開)
Hits me like a bullet from a golden gun
(就像中槍了般)
Yeah, I know it's cold
(我知道這很冷酷)
But if you stay then I could keep you warm my love
(我會在你無助的時候讓你依靠的)

Don't be a fool for the city nights
(別被城市的夜晚給迷惑)
I know it's cold but it's only light
(總有著光會指引著你)
Baby, with you I can never lie
(在你身邊我不會胡說)
Don't go chasing all the headlights
(但別追逐那不屬於自己的)

沒有留言:

張貼留言