2015年7月26日 星期日

(POP/DJ) Cheerleader - OMI ,Felix Jaehn Remix (English & Chinese Lyrics/英中文歌詞)

hey my QK people
這熱情的夏天又來了,
假日絕對不能呆在家!!!!

去趟海邊吧!!!
這時候牽著女友的手,
走在沙灘上,
共享一杯清涼的飲料,
配著海浪的洗刷聲,
踏踏浪,
聊著是非,
為生活充充電吧。

人生別只會充手機的電。


這首歌在去年爆紅,
原唱的雷鬼風,
配上濃濃的夏日風味,
怎麼聽都覺得甜甜的。
來自德國漢堡的DJ Felix 才20歲,
就有著強烈的Deep House實力,
讓這首歌更顯那舞動感,
這首歌相信我,
你一定會聽兩遍以上。



 Cheerleader - OMI ,Felix Jaehn Remix 

When I need motivation
(當我需要依些動力的時候)
My one solution is my queen
(唯一的解決方法就是我身邊的皇后)
'Cause she stays strong
(因為她總是比我堅強)
Yeah, yeah
She is always in my corner
(她總是在我身邊)
Right there when I want her
(在我需要她的時候出現)
All these other girls are tempting
(雖然身邊很多蒼蠅)
But I'm empty when you're gone
(但少了妳我就覺得空虛)
And they say
(她們說)


Do you need me?
(你需要我嗎?)
Do you think I'm pretty?
(你覺得我漂亮嗎?)
Do I make you feel like cheating?
(我讓會你覺得是在偷吃嗎?)
And I'm like no, not really 'cause
(我並不覺得,因為~)


Oh, I think that I've found myself a cheerleader
(我找到我的啦啦隊長了)
She is always right there when I need her
(她總是讓我開心)
Oh, I think that I've found myself a cheerleader
(我找到我的啦啦隊長了)
She is always right there when I need her
(她總是讓我開心)


She walks like a model
(她走起路來像個模特)
She grants my wishes
(她支持著我的願望)
Like a genie in a bottle
(像瓶中精靈般)
Yeah, yeah
'Cause I'm the wizard of love
(因為我是愛的巫師)
And I got the magic wand
(我有著愛情的魔杖)
All these other girls are tempting
(雖然身邊很多蒼蠅)
But I'm empty when you're gone
(但少了妳我就覺得空虛)
And they say
(她們說)


*Repeat


She gives me love and affection
(它給了我愛和情感)
Baby, did I mention
(寶貝,我有說過嗎?)
You're the only girl for me
(妳是我唯一的女人)
No, I don't need a next one
(我不需要下一個)
Mama loves you too
(我媽也很喜歡妳)
She thinks I made the right selection
(她覺得我做了一個正確的決定)
Now all that's left to do
(我現在需要做的事情只有)
Is just for me to pop the question
(向妳求婚)

沒有留言:

張貼留言