2015年9月30日 星期三

(DJ) Major Lazer - Powerful feat. Ellie Goulding & Tarrus Riley (English & Chinese Lyrics/英中文歌詞)

QK最近忙翻了
發文有點慢真是抱歉
上次被朋友罵說怎都沒update....
有時候會發Stream一次聽個爽~

話說前幾天的颱風杜鵑
真是搞毛有夠強
房子吹道都在晃
配上這首歌更嗨!!!

Lazer原本的實力就沒話說
繼上一首Lean on
這次和Goulding聯手
但Riley的聲音實在太有魅力了
Lazer當製作人後
感覺整個打開了什麼門一樣
整個產生了魔力

簡單不失EDM該有的元素
也有商業化的包裝
咦?!Harris上身??
大家來聽聽吧!!!

這MV蠻有意思
把訴說愛情的義涵的歌詞
用超能力來表達
蠻有趣的

 Major Lazer - Powerful 
feat. Ellie Goulding & Tarrus Riley

Oh my my my, what you do to me
(我的天阿~妳對我施了甚麼法)
Like lightning when I'm swimming in the sea
(這感覺像是在海中看見岸邊希望的光原)
From the very first time we loved
(就像是我們當初相愛的時候)
From the very first time we touched
(就像是我們當初相互依偎)
Walking on wires and power lines
(無論在電腦或手機)
When you put your body on top of mine
(當你在我的身旁)
Everytime that you lift me up
(我越來越愛)
To the heaven and stars above
(愛永不愉)

O lord of mercy
(主憐憫我)
I'm begging you, please
(我誠懇的請求)
I'm feelin' drained
(我渴求)
I need love
(賜我愛情的滋潤吧)
You charge me up
(妳給我能量)
Like electricity
(滿滿的能量)
Jumpstart my heart
(使我心跳動)
With your love
(就是那愛情)

There's an energy
(愛的能量)
When you hold me
(就是當你握住我)
When you touch me
(就是當你碰觸我)
It's so powerful
(比山高比海深)
I can feel it
(我能感受到)
X2

I couldn't leave if I wanted to
(我嘗試過離開)
Cause something keeps pulling me back to you
(但有某種能量把我拉回來到你身邊)
From the very first time we loved
(就像是我們當初相愛的時候)
From the very first time we touched
(就像是我們當初相互依偎)
The stroke of your fingers
(你指尖的溫度)
The scent of you lingers
(你身上的味道)
My mind running wild
(使我心狂野)
With thoughts of your smile
(你那讓我思念的笑顏)
Oh, you gotta give me some
(你必須再給我些)
Or you could give it all
(或全部給我)
But it's never enough, no
(但這樣無法滿足我)

There's an energy
(愛的能量)
When you hold me
(就是當你握住我)
When you touch me
(就是當你碰觸我)
It's so powerful
(比山高比海深)
I can feel it
(我能感受到)
X2

When you hold me in your arms
(當你把我擁入懷中)
Burns like fire and electricity
(像電光火石)
When you're close I feel the sparks
(那閃亮的光接近著我)
Takes me higher to infinity
(無盡的愛)

沒有留言:

張貼留言