2014年6月12日 星期四

(DJ) The Show - Mike Mago (英中歌詞/English to Chinese)【夏日精選/Summer Selected】

最近真的熱到靠北,
熱的地方實在都不想靠近,
QK的MacBook也熱到靠北,
所以這幾天實在很懶的碰它!!
(熱熱的女朋友例外)

所以QK今天想到一個方法,
就是來分享一些清涼的東西,
熱的朋友,
※速速進來看MV※

今天分享Mike的The Show,
又是一位擅長House的好手,
我真的覺得House沒有極限!!
他的介紹沒有太多因為不紅,
但是在英國卻小小小有名氣的。

我實在不想用清涼照來吸引大家聽音樂,
這樣就壞了DJ的音樂本質,
為什麼DJ電音就要和辣妹熱褲連結呢?
(QK絕對不會告訴你這個MV眼睛有冰吃的)
雖然QK因為這樣常常去點來聽,
但是音樂是拿來聽不是拿來看的~!


一起來欣賞,
注意聽他的drops,
很有特色。


 The Show - Mike Mago
雜碎翻譯:QK

Give you all I have
Give you all I have
Give you all I have
(我給你我的全部) 
Yeah baby 
(耶~寶貝)
Give you all I have is it show baby 
(很明白的我給了你)
All the time we've spent together
(那時我們一起度過快樂的時光) 

Give you all I have
Give you all I have
Give you all I have
(我給你我的全部)  

Do you show 
Do you show? 
Do you? 
Do you show? 
Do you? 
Do you show? 
Do you? 
Do you show? 
Do you? 
Do you show? 
(那你呢?能給我嗎?)

Give you all of my love 
(給你全部的愛)
Ain't true 
Ain't true 
(並非如此)
Show me what you really made of 
(讓我知道你是怎麼想的)
But there are things you don't do 
(有很多事情你並沒有做)
All the time we spent together 
(我們一起度過快樂的時光) 
I start to see the real you
(我才開真正了解你)
Now it seems it feels a stormy weather
(感覺像是一場災難)
And change is all I do 
(能改變的只有我了)

Give you all I have 
(我給你我的全部) 
All the time we spent together 
(那時我們一起度過快樂的時光) 
Give you all I have
(我給你我的全部)  
Do you show 
Do you show? 
Do you show me? 
(那你呢?)

All the time we've spent together 
(那時我們一起度過快樂的時光) 
Give you all I have 
(我給你我的全部) 
Give you all I have together
Give you all I have together
Give you all I have together
(一起吧!) 
Do you show 
Do you show? 
(能嗎?)
Together, Together
Together
(一起吧!) 
Do you show? 
Do you show me?
(那你呢?能給我嗎?)

※歡迎轉貼但請註明出處※

沒有留言:

張貼留言