2014年5月26日 星期一

(POP) John Newman - Love Me Again (英中歌詞 / English to Chinese)

DJ聽多了聽聽流行樂也是不錯的
畢竟是SOURCE~~


1990出生的John有驚人的菸嗓,
年紀輕輕聲音卻老練 !
但聲音老練好像無所謂,
QK十八歲好幾年了走在路上一直被推銷,
連偷買菸店員也不屌我 !!
很想跟店員說我有學生證耶 ~
原來長像才是重點阿~

QK真的蠻喜歡英國腔,
尾音都不拖泥帶水 ~
注意聽她的Love me again的尾音,
聽出可望再愛我一次的FU
不禁讓QK想起以前挽回女友的場景。


你們聽歌吧
哥要去偷哭一下了



點我看MV (VEVO) 

John Newman - Love Me Again
雜碎翻譯:QK

Know I’ve done wrong, left your heart torn
(我知道我做了讓你心痛的事)
Is that what devils do?
(就像惡魔一樣)
Took you so long, where only fools go
(浪費妳那麼久像個傻子一樣)
I shook the angel in you!
(一定嚇到你心中的天使了吧)
Now I’m rising from the ground
(我現在要重新振作)
Rising up to you!
(我會讓你知道)
Filled with all the strength I found
(我會用盡全力)
There's nothing I can’t do!
(因為這是我唯一能做的了)


I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)
I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)
I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)
I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)
I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)


It’s unforgivable,
(我之道無法被原諒) 
I stole and burnt your soul
(我傷害了妳那曾被我偷走的心)
Is that what demons do? Hey!
(就像是惡魔們的行為)
They rule the worst in me
(我做著最糟糕的事情)
Destroy everything, 
(摧毀了一切)
They bring down angels like you, hey!
(但有了天使般的妳)
Now I’m rising from the ground
(我現在要重新振作)
Rising up to you!
(我會讓你知道)
Filled with all the strength I found
(我會用盡全力)
There's nothing I can’t do!
(因為這是我唯一能做的了)


I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)
I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)
I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)
I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)
I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)
Uh, uh, uh, uh!
Oh, oh!
(噢~)


Told you once again,
Do this again, do this again, oh!
(我想再說,讓我們再試一次吧)
I told you once again,
Do this again, do this again, oh, oh!
(我想再說,讓我們再試一次吧)


I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)
I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)
I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)
I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)
I need to know now, know now
(我現在需要知道)
Can you love me again?
(你能再愛我一次嗎)

沒有留言:

張貼留言