2014年5月27日 星期二

(DJ) Duke Dumont - I Got U ft. Jax Jones (英中歌詞 / English to Chinese)

QK今天放假,
充滿著怨念,
早上下大雨是蝦小啦~
下午外面超熱是蝦小啦~
我房間冷氣壞掉是蝦小啦~
出門車發不動是蝦小啦~
整天充滿著蝦小!!
我還是再來聽聽音樂挖挖鼻孔好了....

相信大家對Duke一定不陌生,
繼上次和AME所創作的"Need U 100%",
這次又和旗下的藝人Jax合作"I Got U",
兩年連兩首冠軍單曲,
實在不容易!!!



這次MV令人玩味,
讓我想起大家小時後再討論的話題,
(ㄟ!:現在給你一種超能力你想要甚麼能力?
A:我要能飛
B:我要變大力士
QK:我要變透明人)
沒錯!!
當了透明人想做甚麼就做甚麼阿~
絕對不是只是透明那麼簡單而已....嘿嘿嘿~!


好吧

快拿好一杯椰子水~
戴上墨鏡!
翹著二郎腿
和QK來一場夏日夢遊仙境!!

※WARNING
沒女朋友的請由親朋好友陪同觀看
沒男朋友的請洽QK


LIVE:



Duke Dumont - I Got U ft. Jax Jones
雜碎翻譯:QK


#1 Ask me what I did with my life
(問我甚麼東西是最重要的)
I spent it with you
(是你)
If I lose my fame and fortune (Really don't matter)
(我不論名與利)
As long as I got you, baby
(寶貝我只要你)

Clap your hands y'all it's alright  *3 
(是的!就是這樣)
As long as I got you, baby
(寶貝我只要你)
Clap your hands y'all it's alright  *3 
(是的!就是這樣)
As long as I got you
(寶貝我只要你)

#1

As the years they pass us by
(時光飛逝)
(Years they, years they, years they)
We stay young through each other's eyes
(我們覺得時光停留在最初)
(Each other's eyes)
And no matter how old we get
(無論多老)
It's okay, as long as I got you, baby
(寶貝我只有你就夠了)



Clap your hands y'all it's alright
(是的!就是這樣)
As long as I got you, baby
(寶貝我只要你)
Clap your hands y'all it's alright
(是的!就是這樣)
As long as I got you, baby
(寶貝我只要你)
Clap your hands y'all it's alright
(是的!就是這樣)
As long as I got you, baby
(寶貝我只要你)
Clap your hands y'all it's alright
(是的!就是這樣)
As long as I got you, baby
(寶貝我只要你)

As long as I got you   *5
(我只要你)

3 則留言: