2015年8月21日 星期五

(DJ) Disclosure - Holding On ft. Gregory Porter (English & Chinese Lyrics/英中文歌詞)

20000!!!

台灣的ULTRA終於來了
ULTRA!!Welcome to Taiwan!!!
大家千萬不能錯過
Afrojack 
Alesso 
Robin Schulz
這陣容蠻值回票價的
9/20
QK有票但無法去哭哭
大家快幫QK多聽一點啊!!!

HEY
今天介紹這團體大家應該不陌生
風格很明顯的Disclosure
輕巧的節奏
和微微的BH&PH
聽起來很像在吃很多不同口味的麥片
但是由其好吃


Disclosure - Holding On ft. Gregory Porter

Weight of love on my shoulders
(我承受著愛情的重量)
I thought that it would be easier than this
(但我已為承受很簡單)
I found my heart had grown colder
(我的心似乎不再悸動)
But the warmth of your kiss, I can't dismiss
(但我無法抗拒妳雙唇的溫度)

Though my past has left me bruised
(過往的傷痕)
I ain't hiding from the truth
(我並沒有要隱瞞)
When the truth won't let me lie right next to you
(因為我並不想對你說謊)

But it's holding on
(但它依舊存在)
And it's holding strong
(而且強烈的存在著)
Even though I tried to make it
(我嘗試著去忘記)
Played the part, but I can't fake it
(偶而欺騙著自己)
It keeps holding on
(它一直存在)
And it's holding strong
(而且強烈的存在著)
Even though I tried to break it
(我嘗試著要自己忘記)
Heaven knows that I can't shake it
(我知道我根本連一根還毛也觸碰不得)

*REPEAT

I've seen times that were harder
(這隨著時間越來越強烈)
I remember the taste of bitterness
(這種苦澀我忘不了)
Won't you help me, my father?
(天阿~可以幫我一把嗎?)
Help me fall in the love that I have missed
(讓我跳進那我所錯過的戀愛吧)

Though my past has left me bruised
(過往的傷痕)
I ain't hiding from the truth
(我並沒有要隱瞞)
When the truth won't let me lie right next to you
(因為我並不想對你說謊)

*REPEAT2

沒有留言:

張貼留言