2015年8月10日 星期一

(DJ) Afrojack - SummerThing! ft. Mike Taylor (English & Chinese Lyrics/英中文歌詞)

HEYLO~
今天介紹Afrojack的新歌,
"Summer Thing"!
非常應景的一首歌,
在節奏上有輕有重,
讓很多吃素的朋友們大喊吃不消,
有人說搭不起來,
轉節很怪之類,
但QK認為其實是Afro蠻大突破的一首歌,
從Ten feet tall到現在,
如何加進重Beat或大鼓讓抒情不再抒情,
和一般沒啥人聲的EDM不比,
Afro真的有越來越棒的趨勢。


與其說她受過David的薰陶,
或和Nicky的重節奏相比,
其實蠻自成一格的。

大家颱風都還好嗎?
現在馬路上到處都忘憂森林,
枯木一堆,
OS但以後的郵筒會不會都蓋斜的阿!

沒辦法,
誰叫颱風也算夏天的"Summer thing"阿~
ENJOY


 Afrojack - SummerThing! ft. Mike Taylor 

I don't wanna write this love song
(我不想要寫情歌)
I, I'm fighting this urge
What you make me say uh uh uh uh uh
(我在克制我的衝動因為這夏天的氣息)
Damn! 'Cause I, I can't find the words
(靠!我不知道如何形容)
I don't wanna write this love song
(我不想把它寫成情歌)
Just wanna dance all night till it hurts
(因為我只想要跳到腳痛為止)
But you make me say uh uh uh uh uh
Damn! 'Cause I, I can't find the words!
(靠!我不知道如何形容)

Uh, you stole my heart we had a summerfling
(妳偷走了我的心讓我陷入進去了)
And I told my heart it was just a summerthing!
(但我告訴我自己這只是夏天的玩意兒)


But you made me fall in the winter,
(妳讓我過了一個低落的寒冬)
Bloom in the spring
(卻讓我在春天開花)
From June 'till December
(從六月到年底)
It was you and me!
(只有你和我)
And I told my heart it was just a summefling,
(妳偷走了我的心讓我陷入進去了)
That it was just a summerthing!
(但只是夏天的玩意兒)

This, this ain't no love song, it's just a little game baby
(這不是情歌,這說的是夏天跟你玩的小遊戲)
I just wanna go uh uh uh uh uh
(我不管了)
'Cause you, you're so pretty baby!
(因為你太正了)
This, this ain't no love song, just wanna watch you dance sexy baby
(這不是情歌,只是要讓旋律讓你跳舞)
I just wanna go uh uh uh uh uh
(我豁出去了)
Damn, now safe it if you let me baby!
(放心!相信我吧)

You stole my heart we had a summerfling!
(妳偷走了我的心讓我陷入進去了)
And I told my heart it was just a summerthing!
(但我告訴我自己這只是夏天的玩意兒)

@REPEAT

沒有留言:

張貼留言